Inventum NB435B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum NB435B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Vraag mijn maag. 09-08-2023

Vraag mijn maag

Geschreven voor: Inventum NB435B

Voordat geld n prachtig apparaat ,vooral smoties smaken heerlijk. Maar ik heb maagkanker en moet gepureerd eten .Daar helpt deze bender zeker goed aan mee

R 15-10-2022

Mooie Blender

Geschreven voor: Inventum NB435B

Mooi en fijn product! Blij met de kleur! En laat hem daarom ook op mijn aanrecht staan, want hij is ook niet zo groot! Kan dus weer lekker smoothies maken voor mijn kinderen!

Pluspunten

• Mooie uitsraling
  • blijf goed staan op je aanrecht en glijd niet weg

Minpunten

• schenken ga niet heel prettig

Memo 20-08-2022

Erg goed

Geschreven voor: Inventum NB435B

Heel goede kwaliteit is echt goed
Het is een mooi apparaat om smoothies mee te maken en andere dingen ik raadt het iedereen aan om zon ding te gebruiken

mwolters@quicknet.nl 26-04-2022

bevalt goed en een goede aanrader

Geschreven voor: Inventum NB435B

ik heb deze blender gekocht om sochtends een smoothie te maken en andere dingen

Pluspunten

• het is een heel makkelijk apparaat

Ploeg 27-12-2019
  • Product gekregen

Beneden verwachting

Geschreven voor: Inventum NB435B

Ik heb het apparaat in een kerstpakket gekregen en ben er niet enthousiast over.
Bij eerste gebruik een flinke stinklucht uit het apparaat.
De beker vergrendelt niet goed op de motor.
De pulsstand is met natte handen niet te bedienen. De knop gaat te zwaar of is te glad.

Het apparaat mixt verder goed. Lawaai valt mee.

Pluspunten

• Mixt goed
  • Eenvoudig te reinigen

Minpunten

• zware bediening
  • vergrendeling beker
  • stinklucht bij eerste gebruik

Inventum 12-01-2020

Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. De beker hoort wel goed op de motor te vergrendelen dus het kan zijn dat de blender defect is. Aangezien u de blender in uw Kerstpakket hebt gekregen en u geen bonnetje heeft kunt u ermee terug naar uw werkgever. Mocht hier geen mogelijkheid toe zijn dan kunt u met het serienummer van de blender contact opnemen met de service afdeling van Inventum. Dan kijken we wat we voor u kunnen doen.
team Inventum

Petra 05-04-2019

Goedwerkende blender

Geschreven voor: Inventum NB435B

Wij zijn erg tevreden met deze blender! Voeldoet aan onze verwachtingen en doet wat hij moet doen! Wij hebben er al super lekkere smoothies van kunnen maken.

Pluspunten

• De 3 standen
  • De zuignappen
  • De inhoud

Francis 15-10-2018

Niet prijzig maar ook niet duurzaam

Geschreven voor: Inventum NB435B

Ik heb dit product gekocht vanwege de lage prijs aanbieding bij kruidvat.Hij werkte prima.
Ik heb vaak gebruikt.Door dat die draai motor te lang gedraait werd was hij een keer gestopt.Jammer!

Marlou 12-04-2018

Top product!

Geschreven voor: Inventum NB435B

Ik ben een groot fan van het maken van sapjes & soepen. Voorheen gebruikte ik een staafmixer, maar dit werkte toch niet goed voor me. Ik besloot een blender te kopen, en mijn oog viel meteen op de NB435B. Een minimalistische en moderne blender met een precies goede grootte, iets wat in elke keuken past. In ieder geval in de mijne! Eenmaal thuis ben ik er direct mee aan de slag gegaan. Hij werkt super! De 2 standen zijn fijn om mee te werken, en de maataanduiding is erg fijn wanneer je bijv. vocht moet toevoegen. Mijn sapjes & soepen smaakte al, maar met deze blender zijn ze echt een succes! Nu we richting de zomer gaan is deze blender mijn dagelijkse keukenhulp!

Pluspunten

• design
  • gebruiksvriendelijkheid